Aankomst - Reisverslag uit Gustavsfors, Zweden van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Gustavsfors, Zweden van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Tessa

05 Juli 2015 | Zweden, Gustavsfors

Hier een kort berichtje uit Zweden!
De reis was behoorlijk intensief, een hele nacht in de bus doorgebracht. Maar we zijn goed aangekomen gistermorgen en het is hier momenteel mooi weer.
Gelijk veel informatie gehad en moeten werken 's avonds, en dat was niet zo succesvol want ik was gewoon te moe. Dat hadden ze op een gegeven moment gelukkig wel door, dus om 20.00 mocht ik naar bed :-) en ik mocht de ontbijtdienst van vanmorgen overslaan, want er waren geen gasten voor ontbijt.
Nu eerst maar even bijkomen en een beetje wennen. Het is wel een prachtige omgeving!

• 05 Juli 2015 - 19:32

Ida Houtman:

Bedankt voor het eerste verslag. Dat er nog maar veel mogen volgen!! ;)
    Een goede tijd, lieverd, we weten dat je het kunt!!

• 05 Juli 2015 - 19:41

Heit:

Ik hoop dat je er van kunt genieten nu daar te zijn! Wellicht heel anders dan in Saint Blancard, maar dat is weer een uitdaging. Nieuwe belevenis, nieuwe ervaring. Ik hoop dat je een plek hebt gevonden om met plezier te werken en een plek vindt om je eens even terug te kunnen trekken, want ook dat is nodig. Veel sterkte en hartelijke groet!