Bedankt!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Bedankt!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Bedankt!!!

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 September 2011 | Curaçao, Curaçao

Hierbij wil ik graag wijk 6 van De Schuilhof bedanken voor het kaartje dat ik gisteren met de post kreeg! Ik vind het ontzettend fijn dat jullie aan me denken en met me meeleven!
Ik heb het kaartje naast mijn bed aan de muur geprikt!

Gisteren is Hannieke aangekomen op Curaçao. Zij komt ook bij Hebron werken, en we delen samen een kamer op Veeris. Ik had al kennis met haar gemaakt op een informatiebijeenkomst in Nederland, en daarna hadden we nog een keer afgesproken.
Ik ben gistermiddag even boodschappen met haar gaan doen, zodat ze wat guldens uit de muur kon halen en wat eerste levensmiddelen kon kopen. Het deed me denken aan mijn eigen eerste dagen... :)

Ik heb al weer twee Skype-afspraakjes gepland staan, voor zondag en maandag. Reuze gezellig! Voor wie ook eens een praatje wil maken: stuur even een mailtje, dan kunnen we wat afspreken!

Volgens mensen die hier al een aantal jaren zitten ligt het aan mij, maar het is nu ECHT HEEL WARM...
Ik heb ook niet zo goed geslapen vannacht. Hopelijk gaat het de komende nacht weer wat beter!

  • 15 September 2011 - 15:52

    Heit:

    Ja, nu ben jij al weer 'de oude rot' die een ander inwijdt in de geheimen van de Curaçaose cultuur! Had je niet gedacht, hè? Ik hoop dat jullie goed met elkaar overweg kunnen...

  • 15 September 2011 - 15:57

    Mem:

    Zo ben je zelf het groentje en zo maak je al weer iemand anders wegwijs. Wel leuk voor je dat Hannieke er nu ook is. Wij gaan ook gauw weer een skypeafspraakje maken!! Liefs

  • 19 September 2011 - 10:18

    Margreet:

    Heeey Zus!

    Ik heb ook Skype =D
    Wil je me toevoegen? Mijn naam is margreet..houtman

    XXX Zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 36068

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: