Bedankt!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Bedankt!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Bedankt!!!

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 September 2011 | Curaçao, Curaçao

Hierbij wil ik graag wijk 6 van De Schuilhof bedanken voor het kaartje dat ik gisteren met de post kreeg! Ik vind het ontzettend fijn dat jullie aan me denken en met me meeleven!
Ik heb het kaartje naast mijn bed aan de muur geprikt!

Gisteren is Hannieke aangekomen op Curaçao. Zij komt ook bij Hebron werken, en we delen samen een kamer op Veeris. Ik had al kennis met haar gemaakt op een informatiebijeenkomst in Nederland, en daarna hadden we nog een keer afgesproken.
Ik ben gistermiddag even boodschappen met haar gaan doen, zodat ze wat guldens uit de muur kon halen en wat eerste levensmiddelen kon kopen. Het deed me denken aan mijn eigen eerste dagen... :)

Ik heb al weer twee Skype-afspraakjes gepland staan, voor zondag en maandag. Reuze gezellig! Voor wie ook eens een praatje wil maken: stuur even een mailtje, dan kunnen we wat afspreken!

Volgens mensen die hier al een aantal jaren zitten ligt het aan mij, maar het is nu ECHT HEEL WARM...
Ik heb ook niet zo goed geslapen vannacht. Hopelijk gaat het de komende nacht weer wat beter!

• 15 September 2011 - 15:52

Heit:

Ja, nu ben jij al weer 'de oude rot' die een ander inwijdt in de geheimen van de Curaçaose cultuur! Had je niet gedacht, hè? Ik hoop dat jullie goed met elkaar overweg kunnen...

• 15 September 2011 - 15:57

Mem:

Zo ben je zelf het groentje en zo maak je al weer iemand anders wegwijs. Wel leuk voor je dat Hannieke er nu ook is. Wij gaan ook gauw weer een skypeafspraakje maken!! Liefs

• 19 September 2011 - 10:18

Margreet:

Heeey Zus!

Ik heb ook Skype =D
    Wil je me toevoegen? Mijn naam is margreet..houtman

XXX Zus!