Het laatste bericht vanuit Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Het laatste bericht vanuit Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Het laatste bericht vanuit Curaçao

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 November 2011 | Curaçao, Curaçao

Nou, morgen is het zover en gaat het grote avontuur weer beginnen. Vanochtend heb ik de meeste spullen weer ingepakt, kaartjes weer van de muur, dat soort dingen. Ergens wel een beetje vermoeiend. Ik had me toch echt ingesteld op een JAAR Caribbean...
Maar ik heb wel veel zin om te gaan. Lekker met je rugzakje weer over 't vliegveld zwerven, de halve planeet over vliegen, en kennis gaan maken met een nieuw avontuur! :)
Nieuw-Zeeland is de vorige keer uitstekend bevallen, dus het komt vast goed. En de taal hoef ik niet meer te leren, dat scheelt een stuk.

De laatste nieuwtjes van Curaçao: afgelopen zaterdagavond ben ik gezellig bij Wouter en Vera op bezoek geweest. We hebben Kolonisten gespeeld (en ik heb 2 uit 3 gewonnen) en overheerlijke zelfgemaakte pizza gegeten. Na afloop heb ik Malaika een straat verder opgehaald en toen op weg naar huis. We waren nog geen minuut onderweg of we kregen een lekke band... Gelukkig konden we bellen met de 'ANWB' en kwam er een man om de band te verwisselen. Toen zijn we, op het reservebandje, heel voorzichtig, naar huis gereden. Inmiddels is er al een nieuwe band opgezet. Eind goed, al goed.

De afgelopen dagen heb ik nog flink geskyped met deze en gene, want straks is dat vanwege het tijdverschil weer een stuk lastiger. Gezellig hoor, de vorige keren dat ik in het buitenland zat kon dat allemaal niet. Fijn om zo makkelijk contact te kunnen houden!!

Vandaag regent het al de hele dag, en we hebben besloten om een naamswijziging aan het bestuur voor te stellen: Landhuis Veeris kan beter Landhuis Vergiet gaan heten. Overal lekt het en hebben we emmers, handdoeken en koelboxen geplaatst. Gelukkig zijn er nog steeds meer droge dan natte plaatsen waar je kunt gaan zitten! :)

Ik weet niet wanneer ik weer gelegenheid heb om een bericht te plaatsen. Maar als ik veilig in Nieuw-Zeeland ben aangekomen hoop ik dat zo snel mogelijk te laten weten.
Willen jullie bidden voor voldoende energie, een voorspoedige reis en een behouden aankomst?!

  • 23 November 2011 - 20:03

    Heit:

    Dat doen we, hoor meisje! Ik weet nu al, dat ik de komende dagen in gedachten met je meereis. Ik heb bewondering voor je, dat je deze nieuwe uitdaging weer aangaat. Veel sterkte!

  • 23 November 2011 - 21:22

    Hans En Anneke:

    Eindelijk een recente foto!
    We wensen je een goede reis, hopelijk heb je niet al te veel last van een jetlag, want dat vreet energie...
    Laat maar gauw van je horen waar je terecht bent gekomen, dan kunnen we je prikbord weer bijvullen. Groetjes!

  • 24 November 2011 - 02:44

    Ard En Mariette Vreugdenhil:

    We zullen aan je denken, de komende dagen en voor je bidden!
    Een goede reis gewenst en natuurlijk een goede tijd.
    En tot weerziens in februari, ku Dios ke!

    Liefs,
    Ard en Mariëtte, Theo, Arjan, Ellen en Thijs

  • 24 November 2011 - 06:56

    Bart:

    heeeyyy

    wat gezellig dat je ook naar NZ komt...
    wellington... dat is hier zo'n 7 uurtjes vandaan hahaha.

    het weer is hier nog niet echt geweldig, veel regen en een paar stormen gehad afgelopen paar weken.
    maar hopelijk gaat de zomer hier snel beginnen.

    groetjes vanuit Christchurch N

  • 24 November 2011 - 07:34

    Mem:

    Een hele goed reis gewenst. Gelukkig heb je de beste Gids bij je die er bestaat! We hopen gauw weer wat van je te horen.

  • 24 November 2011 - 08:43

    Katrientje:

    Heel veel plezier op je reis naar NZ.
    Ga er van genieten. En ik bid voor je. Groeten.

  • 24 November 2011 - 09:39

    Margreetje:

    HEEEY sis! Ik vond het anderhalf uur Skypen echt gneiaal, we hadden zoveel bij te kletsen! :P Gaaf ook, die nieuwe foto, wat ben je mooii!! Heb je blond in je haar??? :D Supervet! Heeel veel succes onderweg en I'll pray for you! Dikke knuffel van je kleine zusje :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 35956

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: