Attack! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Attack! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Attack!

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

14 September 2011 | Curaçao, Curaçao

Gistermorgen was onze waakhond Spike in grimmig gevecht met een fikse leguaan. De strijd ging een hele tijd gelijk op, al denk ik dat, als ik niet met een bezem tussen beide was gekomen, de leguaan het loodje had gelegd. Maar het gevecht vond plaats op onze porch, en ik had niet zo'n zin om restjes leguaan op te moeten ruimen... Simon zei: pak die leguaan dan gewoon met je handen! Ik vroeg hem om het even voor te doen, maar toen vond hij het opeens niet zo'n goed idee meer... :p

Ons huisje is gisteren weer wat verder opgeknapt van binnen, we hebben een nieuwe kraan in de keuken, nieuwe bedlampjes, een nieuwe lamp in de badkamer en een rekje in de douche voor shampooflessen e.d. Fijn!

Maandag heb ik opnieuw een gesprek gehad over mijn werkzaamheden voor Hebron, en in het bijzonder voor Wak bo Kaya, het preventieprogramma. Daaruit kwam naar voren dat ik eigenlijk pas concreet iets kan gaan doen aan de administratie van de sponsor- en fondsenwerving als dat op poten is gezet. En aangezien Douwe (de huidige directeur) en zijn vrouw Stijnie volgende week voor een aantal weken naar Nederland gaan, gaat dat zeker nog een maand of twee duren.
Ik ben blij dat ik dat nu weet, dan kan ik dat tenminste even vergeten voor nu. Ik kan mogelijk nog wel wat anders doen, namelijk de dossiers van de kinderen die nu nog bij Hebron zijn digitaliseren. Zodra de benodigde website weer in de lucht is...
Verder kan ik voor de VPCO (scholengemeenschap) wat werkzaamheden doen voor het bijbelonderwijs, zoals dingen kopiëren en verwerkingsmateriaal opzoeken op internet. Dat lijkt me ook best leuk, morgen heb ik een afspraak met Wouter om daar verder naar te kijken.

Ik hou jullie op de hoogte!!

• 15 September 2011 - 09:25

Heit:

Jij beleeft nog eens wat! Wij zien nooit een leguaan, laat staan dat bij iemand in Nederland de gedachte aan 'restjes leguaan' opkomt?
    Fijn dat er werk voor je is. Kijk maar waar je je nuttig kunt maken.
    Ik mis je wel, jouw gezelligheid thuis, de Blue Seals enz. Maar goed om te merken dat je daar je plek vindt. Sterkte, meisje!