Happy birthday to me! - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Happy birthday to me! - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Happy birthday to me!

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

24 December 2011 | Nieuw Zeeland, Masterton

Vandaag vier ik mijn 25ste verjaardag. Het derde jaar dat ik niet thuis ben met mijn verjaardag. Het begint te wennen :).
Vanmorgen werd ik al toegezongen door Anneke, en kreeg een kaart en cadeautje van haar. Van heit & mem had ik per post een pakje gekregen, dat heb ik ook opengemaakt. En van Adri, die bij ons in de kerk zit en ook in de bakkerij werkt, kreeg ik gisteren een klein pakje, met de boodschap 'open tomorrow' :).
Flinke verwennerij dus, en zeker met alle kaarten die ik al gekregen heb de afgelopen week!
Vervolgens heb ik me, zoals beloofd, bij skype aangemeld, en meteen werd ik gebeld, door drie mensen vrijwel gelijktijdig! Eerst dus uitgebreid met heit & mem gesproken, daarna met mijn vriendin Annelies en toen nog met tante Elma. Reuze gezellig, en wat is het leuk om vanaf de andere kant van de wereld zo gefeliciteerd te worden!
Tijdens het skypen bracht Anneke mij zelfs een ontbijtje op bed. Ik word ernstig verwend hier. En toen kwam ze even later weer binnen, met een doos. 'Werd net door de post bezorgd'. Voor mij? Het bleek een pakket uit Engeland, van mijn vriendin Sarah, uit Manchester. Ter plekke opengemaakt, en er kwam een overvloed aan lekkernijen en cadeautjes tevoorschijn. Ik was geheel verbluft. Wát een verjaardag! En de dag is nog lang niet voorbij. Vanavond gaan we barbecueën bij Michael & Rosalie. Ik ga wat Hollandse hapjes maken, zoals kaas met zilveruitjes en augurken met een plakje ham. En ik denk dat ik ook maar wat chocolade mee neem, krijg ik allemaal zelf niet op! :P
En volgende week willen John & Anneke me nog een keer mee uit eten nemen, ook voor mijn verjaardag. Deze week hadden we er geen tijd en geen energie voor...

De afgelopen week hebben we ons met z'n allen uit de naad gewerkt in de bakkerij. Ontzettend veel bestellingen, en ook heel veel verkoop in onze eigen winkel. De bakkers begonnen al om 4.00 uur 's ochtends. Gelukkig hoefde ik niet eerder te beginnen. Ik vind 7.00 nog steeds vroeg genoeg. Ik heb van maandag t/m donderdag dagen gemaakt van 8 uur of langer, gelukkig waren we gisteren wat eerder klaar. Konden we mooi even voor pizza en bier naar de nabijgelegen kroeg... :)
De meesten maken veel langere dagen momenteel, maar wie mijn situatie een beetje kent snapt wel dat ik het voor mezelf al een hele prestatie vind!
Maandag en dinsdag heb ik vrij, daar ben ik wel blij om want na deze week voel ik me behoorlijk afgedraaid. Maar het gaat goed en ik heb het nog steeds erg naar de zin!

Bij dezen wil ik iedereen bedanken voor de kerst- en verjaardagskaarten, en ik wens jullie allemaal gezegende feestdagen!

  • 24 December 2011 - 07:55

    Hans En Anneke:

    Hoi Tessa,

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zag op de foto dat onze kaart inderdaad op tijd is gekomen.
    Het doet me goed om je zo enthousiast te horen over je werk en de mensen om je heen. Je bent echt op je plek daar!
    We wensen je voor 2012 veel goeds toe, en vooral Gods zegen bij alles wat je doet.

  • 24 December 2011 - 09:24

    Piet Houtman (oom):

    Hartelijk gefeliciteerd, Tessa! Je bent wel heel vroeg in de dag jarig deze keer. Leuk om uit je vele en enthousiaste berichtjes te proeven dat je je draai gevonden hebt daar. Geniet!

  • 24 December 2011 - 11:46

    Katrientje:

    Hartelijk gefeliciteerd Tessa!!!
    Ene er is nog meer onderweg..........
    Wat??? Daar moet je nog even op wachten. Verder wens ik je hele fijne en gezegende kerstdagen.
    En mail me even wat de beste tijd is om te skypen???
    Groeten Katrientje

  • 24 December 2011 - 13:56

    Anneke Veldman:

    Geniet van je verjaardag !
    Godszegen toegewenst voor je nieuwe levensjaar !

  • 24 December 2011 - 15:12

    Stijnie & Douwe:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een verrassingen, zo voel je je ook echt jarig, hè.
    Fantastisch dat je zo lekker hebt gewerkt afgelopen week en dat het zo goed gaat!
    Rust maar lekker even uit.
    Fijne kerstdagen.

  • 25 December 2011 - 04:33

    Bart:

    heyhey

    gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Masterton

Nieuw Zeeland

Werkstage bij de Ten O'Clock Cookie Company in Masterton

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2012

Vertrek

31 Januari 2012

Pech in jullie voordeel

20 Januari 2012

Ngawi & Castlepoint

09 Januari 2012

Wol, wijn en water

02 Januari 2012

Pukaha Mt. Bruce
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 35908

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: