Koffers en onduidelijkheid - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Koffers en onduidelijkheid - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Koffers en onduidelijkheid

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 Augustus 2011 | Curaçao, Curaçao

Nou gisteravond heb ik dan eindelijk mijn snare drum van het vliegveld kunnen halen! Achteraf bleek dat ze m per ongeluk op het vliegtuig naar Guatemala hadden gezet... Toen moest ie dus eerst terug naar Miami en toen nog naar Curaçao. En ik maar denken dat ík een lange reis had... Maar ik ben uiteraard blij en opgelucht dat ik m nu heb!
Wat werkzaamheden betreft: er blijkt veel te veranderen binnen de organisatie van Hebron. Dit maakt dat het op dit moment nog niet helemaal duidelijk is wat ik moet/kan gaan doen. Dat vind ik wel lastig. Ik heb geprobeerd duidelijk te maken wat ik wil en kan, en hoop dat daar nu deze week meer duidelijkheid over komt.

  • 15 Augustus 2011 - 17:49

    Heit:

    Lieve Tessa,
    Fijn dat het met je snare drum - en de rest van de inhoud van die koffer - goed gekomen is. Ik hoop dat de koffer niet beschadigd is, zodat je die kunt blijven gebruiken voor vervoer van je instrument. En wat het werk betreft: laten we hopen dat er een voor alle partijen bevredigende situatie kan groeien. Wij zullen graag horen hoe dat verder gaat. Sterkte daar!

  • 16 Augustus 2011 - 07:18

    Mem:

    Lieve Tessa
    Gelukkig dat je snare drum terecht is!!
    We zijn heel benieuwd wat je gaat doen! Het komt vast goed maar geeft natuurlijk wel spanning. Hou vol want je kunt het!!

  • 16 Augustus 2011 - 08:52

    Anneke Veldman:

    Sterkte met alles.
    Hopelijk komt er gauw duidelijkheid !
    Geniet je wel van het eiland ?

  • 17 Augustus 2011 - 10:26

    Rutger Heij:

    Hoi Tessa,

    Fijn om over je belevenissen te kunnen lezen. Ik ben blij dat je goed over bent gekomen. Ik wens je veel sterkte bij alles, bij het vinden van je plekje daar. En boven alles de zegen van de Here!

  • 18 Augustus 2011 - 08:10

    Katrientje:

    Hoi Tessa,
    Fijn om te lezen dat de koffers terecht zijn. En ik hoop dat je over een poosje kan vertellen wat je precies daar gaat doen. Verder heb je daat mooier weer dan hier in Nederland, en daar zou ik lekker van genieten.
    Heel veel succes!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 35936

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: