Koffers en onduidelijkheid - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Koffers en onduidelijkheid - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Koffers en onduidelijkheid

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 Augustus 2011 | Curaçao, Curaçao

Nou gisteravond heb ik dan eindelijk mijn snare drum van het vliegveld kunnen halen! Achteraf bleek dat ze m per ongeluk op het vliegtuig naar Guatemala hadden gezet... Toen moest ie dus eerst terug naar Miami en toen nog naar Curaçao. En ik maar denken dat ík een lange reis had... Maar ik ben uiteraard blij en opgelucht dat ik m nu heb!
Wat werkzaamheden betreft: er blijkt veel te veranderen binnen de organisatie van Hebron. Dit maakt dat het op dit moment nog niet helemaal duidelijk is wat ik moet/kan gaan doen. Dat vind ik wel lastig. Ik heb geprobeerd duidelijk te maken wat ik wil en kan, en hoop dat daar nu deze week meer duidelijkheid over komt.

• 15 Augustus 2011 - 17:49

Heit:

Lieve Tessa,
    Fijn dat het met je snare drum - en de rest van de inhoud van die koffer - goed gekomen is. Ik hoop dat de koffer niet beschadigd is, zodat je die kunt blijven gebruiken voor vervoer van je instrument. En wat het werk betreft: laten we hopen dat er een voor alle partijen bevredigende situatie kan groeien. Wij zullen graag horen hoe dat verder gaat. Sterkte daar!

• 16 Augustus 2011 - 07:18

Mem:

Lieve Tessa
    Gelukkig dat je snare drum terecht is!!
    We zijn heel benieuwd wat je gaat doen! Het komt vast goed maar geeft natuurlijk wel spanning. Hou vol want je kunt het!!

• 16 Augustus 2011 - 08:52

Anneke Veldman:

Sterkte met alles.
    Hopelijk komt er gauw duidelijkheid !
    Geniet je wel van het eiland ?

• 17 Augustus 2011 - 10:26

Rutger Heij:

Hoi Tessa,

Fijn om over je belevenissen te kunnen lezen. Ik ben blij dat je goed over bent gekomen. Ik wens je veel sterkte bij alles, bij het vinden van je plekje daar. En boven alles de zegen van de Here!

• 18 Augustus 2011 - 08:10

Katrientje:

Hoi Tessa,
    Fijn om te lezen dat de koffers terecht zijn. En ik hoop dat je over een poosje kan vertellen wat je precies daar gaat doen. Verder heb je daat mooier weer dan hier in Nederland, en daar zou ik lekker van genieten.
    Heel veel succes!!!!!