Zomaar een dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Zomaar een dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Zomaar een dag

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

22 Augustus 2011 | Curaçao, Curaçao

Vandaag is het echt bloedheet. Veel zon, weinig wind. En als je dan nog druk bezig bent... Vanochtend heb ik een en ander aan huishoudelijke klussen gedaan bij Hebron. Had na afloop wel een voldaan gevoel.
Vanmiddag na de lunch maar weer eens naar het strand. Kon ik tenminste even afkoelen in het water. En ja, de stranden, palmbomen en zee zien er net zo uit als in de reisgidsen :)
Een tijdje zitten lezen (in de schaduw!), en een hagedis bestudeerd die mieren achterna zat. Toen ik een beetje opgedroogd was, weer terug naar Veeris. Even douchen, maar het water was bijna te heet. Er is één kraan, en afhankelijk van hoe warm de leidingen zijn, heb je warm of koud water...
Ik heb nu ook al een paar keer zelf auto gereden. Is wel even wennen.
Links of rechts inhalen? Net hoe 't uitkomt. Oranje is gas-geven-dan-haal-je-het-nog-net. Doe je dat niet, grote kans dat degene achter je dat wel probeert, en dan is het boem...

  • 23 Augustus 2011 - 07:27

    Margreetje:

    Heey sis!

    Tof om zo wat over je te lezen! Ik lees dat je iig van de palmstranden aan het genieten bent! Keep that up! En voorzichtig met autorijden hoor, ik wil wel graag n hele zus weer terug! Ik ben weer druk met studie, verenigingen en andere dingen... alles begint weer! Heb zin om op school te beginnen weer, maar vind het ook wel spannend.

    Nou, ik houd je blog goed in de gaten, af en toe hier n berichtje van mij. (goedkoper dan sms)

    Kus van je zus!

  • 23 Augustus 2011 - 11:58

    Pieter:

    Het verkeer is daar 'ieder-voor-zich-en-de-duivel-hale-de-achterste'?
    Klinkt verder niet alsof je het rete druk hebt.

    groetn

  • 24 Augustus 2011 - 07:17

    Mem:

    Ik dacht dat het heel warm was op Curacao...............de foto beweert het tegendeel! Fijn te merken dat je al een beetje je draai begint te vinden. Ga zo door!!

  • 24 Augustus 2011 - 20:19

    Hans:

    Klinkt goed die palmbomen enzo.
    Ik lees bij je reisstatus dat je over 350 dagen alweer terug bent.. dat schiet al weer op!
    Nog iets, vanwaar die sjaal op die foto?
    Het is daar toch niet echt koud
    Maar goed, veel plezier daar Tessa.

    groeten van Hans en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 35971

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: