Weer op zoek - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Weer op zoek - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Weer op zoek

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

11 Oktober 2011 | Curaçao, Curaçao

Vandaag heb ik een goed gesprek met de vrijwilligerscoördinator van Hebron gehad. Ik heb aangegeven dat ik in het werk dat ik nu doe te weinig uitdaging vind, en dat ik ook niet de mogelijkheid heb om relevante werkervaring op te doen. Ze had hier alle begrip voor, en heeft ook eerlijk gezegd dat er binnen Hebron op dit moment geen andere opties zijn. Ze stemt ermee in dat ik op zoek ga naar iets anders, vindt het ook een goed initiatief. Dit betekent concreet dat ik nu actief op zoek ga naar ander (vrijwilligers)werk, en totdat ik ergens anders aan de slag kan, nog bij Hebron zal blijven werken.
In principe mag ik wel op Veeris blijven wonen, en daar ben ik erg blij mee, want daar is het hopi gezellig!

Voor mijn gevoel begint de zoektocht nu weer opnieuw, en dat vind ik best vermoeiend. Maar gelukkig zijn er mensen in de kerk die met me mee denken en ben ik hier en daar contacten aan het leggen en aan het proberen om ergens een ingang te vinden. Willen jullie bidden dat ik op een goede plek terecht mag komen??!!

De Seat is weer gerepareerd! Hoera! Nu hebben we in elk geval weer twee auto's, dat is erg fijn. Hopelijk komt nummer drie ook snel weer uit de garage.

Gisteren was het 10 oktober, precies een jaar na de dag dat Curaçao een zelfstandig land werd. Het was dus een nationale feestdag, en iedereen had vrij. Ik ben 's middags met Wouter en Vera en een vriendin van Wouter naar het strand geweest om lekker te zwemmen en te snorkelen. Daarna hebben we ijs gegeten, 's avonds nasi bij W & V thuis, en daarna nog boerenbridge gespeeld. Een leuke dag!

  • 12 Oktober 2011 - 07:17

    Pieter:

    Hey Tessa,
    vind ik leuk

  • 12 Oktober 2011 - 07:46

    Piet Houtman:

    Wat een avontuur! Voor mij nostalgie. Had al gehoord dat het werk niet naar wens liep, nu kun je tenminste opnieuw op zoek. Ik zie dat je de moed niet verliest, goed zo! Succes verder. En plaats nog wat foto's, leuk.

  • 12 Oktober 2011 - 16:36

    Mem:

    Wat fijn dat het een goed gesprek was en dat je op Veeris mag blijven wonen is echt super! Hopelijk vind je wat anders, daar zullen we voor bidden!!

  • 24 Oktober 2011 - 14:15

    Margaretha:

    Hai Dear Blue Seals Sister,
    heb eindelijk je adres, kan ik je ook wat sturen, heb je verslag gelezen, jammer dat het tegenvalt, nieuwe dingen maar weer aanboren, missen je wel bij de Blue Seals hoor, van de week taptoe, dan alweer in de oliebollen, gaat hard he,vanuit Zeewolde wensen we je heel veel sukses, natuurlijk bidden we voor je, Onze Vader houdt je in het oog!
    lieve groeten Margaretha en de rest van de LijsterBende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 36064

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: