Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer!

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 Februari 2012 | Curaçao, Curaçao

De reis terug vanuit Nieuw Zeeland is voorspoedig verlopen, en nu ben ik weer op dushi Korsou!
Van deur tot deur ben ik 55 uur onderweg geweest. Gelukkig kon ik in het Miami International Airport Hotel wel even lekker in bed kruipen tussendoor... :)
Een bed met negen kussens, inderdaad!

Hoewel het me wat moeite kostte om Nieuw Zeeland los te laten, kan ik toch ook wel weer van Curaçao genieten. Lekker relaxen aan het strand in de zon, snorkelen in helder, verfrissend water... Ja, heeft ook wel wat :D.
Ik heb nog lekker NIKS gedaan de afgelopen dagen, behalve dan aan het strand liggen.
Nog twee dagen en dan komt mijn familie. Daar heb ik nou echt zin in!
Vandaag een auto geregeld, kan m morgen ophalen.
En dan nog even lekker een paar weekjes genieten voordat ik weer terug 'moet'...!

  • 21 Februari 2012 - 20:47

    Heit:

    Wij hebben er ook zin in! We komen er (bijna) aan...

  • 22 Februari 2012 - 08:46

    TE:

    Ha lieve Tess, fijn dat je weer veilig aangekomen bent daar! En dat je er toch ook weer van kunt genieten... Ben al een tijd van plan je weer eens uitgebreider te mailen, maar 't is er nog niet van gekomen. Hou je tegoed!
    Veel liefs, en geniet de komende weken lekker met je ouders en broer!

  • 22 Februari 2012 - 09:36

    Margreetje:

    Ik ga ze morgen wegbrengen!! Jammer dat ik/wij niet meekunnen, maar goed, prioriteiten he ;)

    Geniet er nog even van daar in de zon!!

    Kus van je zus

  • 23 Februari 2012 - 07:51

    Annelies:

    Blij dat je het daar ook weer naar je zin hebt. Doe je fam de groeten! Enne... wanneer gaan we weer Skypen? Denk als zij weer weg zijn, of niet? Let me know!
    Veel plezier iig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 35925

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: