NIEUWS - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu NIEUWS - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

NIEUWS

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

14 November 2011 | Curaçao, Curaçao

Okee, nu heb ik toch echt weer wat te vertellen!
Aangezien het bij Hebron allemaal niet zo goed liep met werk, was ik al een tijdje op zoek naar iets anders, maar dat schoot ook nog niet zo op.
Nu heb ik een week of twee geleden een mailtje gehad van een bakkerij in Nieuw-Zeeland. Deze bakkerij had ik in januari geschreven, of ze plek hadden voor een stagiair/vrijwilliger of zoiets, zodat ik wat ervaring in die richting op zou kunnen doen en kijken of het iets is wat bij me past en waarmee ik verder zou willen.
In januari hadden ze geen plek, maar nu wel, en in het mailtje vroegen ze of ik nog steeds wil komen, en wanneer.
Een optie die ik totaal niet verwachtte, een mailtje dat uit de lucht kwam vallen.
Na me een flink aantal dagen het hoofd gebroken te hebben over of en hoe ik zoiets zou kunnen organiseren, besloot ik ervoor te gaan. En inmiddels is het allemaal rond en heb ik tickets geboekt!
Ik hoop te vertrekken op donderdag 24 november. Ik vlieg dan eerst naar Miami. De volgende dag vervolg ik de reis naar Wellington, via Los Angeles en Auckland. Ik hoop op zondag 27 november aan te komen (vanwege het tijdverschil sla ik de zaterdag over).
Half februari vlieg ik terug naar Curaçao, om daar dan lekker vakantie te houden met heit & mem en Pieter!

Ik ben zeer benieuwd hoe dit nieuwe avontuur gaat uitpakken, uiteraard hou ik jullie via deze weblog op de hoogte!

  • 14 November 2011 - 19:50

    Coriët:

    Leuk om te lezen! alvast een goede reis gewenst. 'k hoop dat het je goed zal bevallen, veel plezier en succes!
    groetjes

  • 14 November 2011 - 19:55

    Heit:

    Ja hoor, daar gaat ze weer, onze wereldreiziger ...

  • 14 November 2011 - 20:20

    Mem:

    Alsof het niks is....................

  • 14 November 2011 - 20:34

    Piet Houtman (oom):

    Leuk voor je! Goede reis en ik ben benieuwd hoe je het daar vindt. Vertelde je vader ook wanneer Groningers van iemand zeiden: Moet "maor bie 't bak'n"?

  • 14 November 2011 - 21:11

    Anneke:

    Dat mailtje kwam vast niet "zomaar" uit de lucht vallen! Het was toch ook eigenlijk je grote wens om daar eens naar toe te gaan? Echt heel fijn voorje! Wie weet kun je daar van je hobby je werk maken. Sterkte met de voorbereidingen, we blijven je volgen! (al is het jammer genoeg alleen maar via je deze blogjes)

  • 15 November 2011 - 14:56

    Fenneke:

    Hé Tessa, Wat leuk voor je!! Echt iets om naar uit te kijken. Als je zo door gaat wordt straks je lijst landen waar je nog niet geweest bent korter om op te noemen. Ik wens je alvast een hele goede reis toe en hoop dat je het daar ook erg naar je zin gaat krijgen! Hopelijk leer je er heel veel en kan je mij tzt laten delen in je opgedane "bak"kennis. Tips zijn altijd welkom! Groetjes!

  • 16 November 2011 - 13:46

    Tante Saskia:

    tessa, dit is inderdaad onverwacht nieuws. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. je begrijpt zeker wel, dat we nu nog meer jaloers op je zijn. het lijkt mij wel een lange reis. succes ermee.

  • 21 November 2011 - 13:22

    Annneke Veldman:

    Even niet gelezen bij en ik lees groot nieuws !!
    Wat super zag.Hoe lang ga je ?
    Hoop echt voor je dat je hier de gezochte ervaring kan op doen !
    Succes en een goede reis toegewenst !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 35928

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: