De eerste foto's - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu De eerste foto's - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

De eerste foto's

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 Augustus 2011 | Curaçao, Curaçao

Nou vooruit, hierbij alvast een paar fotootjes...

Zaterdag was de laatste dag van de Wak bo Kaya training. Leuk en leerzaam. De deelnemers moesten een stukje van de training voorbereiden en dan aan de groep geven. Heb ik niet gedaan, ik ben niet zo van het voor-de-groep-staan... Maar ik word ook geen trainer, ik ben alleen voor de informatie erbij geweest.
In het kader van 'media pakt je in', van de module Media, werden er drie mensen (waaronder ik) helemaal met kranten ingepakt. Heel fijn, met 33 graden... En de inkt gaf af dus we waren helemaal zwart. Na afloop van de training in zee gedoken en schoongespoeld :)
Zondagochtend regende het hier pijpenstelen, en het onweerde en bliksemde hevig. Onderweg naar de kerk zagen we al straten die blank stonden, en Ard vroeg of we met de auto of met de kano waren :p Het had gekund, het water stroomde als woeste rivieren langs de weg.
Ik heb begrepen dat het regenseizoen normaal gesproken pas in oktober begint, maar er is nu al aardig wat gevallen. Gelukkig hebben we geen last gehad van stroomuitval.
Vanmorgen heb ik weer geholpen bij Hebron, met huishoudelijke klussen. Dan heb je wel snel last van de warmte...

  • 01 September 2011 - 17:08

    Fenneke:

    Hey Tessa,

    Leuk om te lezen over al je belevenissen. Wordt wel een beetje jaloers als ik lees over stranden en palmbomen. Zo te lezen vermaak je je daar wel. Goed zo! Volgens mij kan je die vitamine D tabletjes beter nog een klein jaartje bewaren, als ik zie hoevaak de woorden zon en warmte in je verslagen voorkomen. (ha ha) Veel plezier daar!

  • 09 September 2011 - 15:53

    Pieter:

    Yo,
    Leuk die auto. Ik begin over 5 dagen met rijles :D
    Cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao

Vrijwilligerswerk voor Kinderdorp Hebron

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2012

Weer thuis

21 Februari 2012

Daar ben ik weer!

23 November 2011

Het laatste bericht vanuit Curaçao

14 November 2011

NIEUWS

07 November 2011

Het lied...
Tessa

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 35922

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 29 Maart 2017

Canada

09 September 2015 - 25 November 2015

Frankrijk 2

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Zweden

08 April 2015 - 24 Juni 2015

Frankrijk

09 Augustus 2011 - 15 Maart 2012

Curaçao

24 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: