De eerste foto's - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu De eerste foto's - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

De eerste foto's

Door: tessahoutman

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 Augustus 2011 | Curaçao, Curaçao

Nou vooruit, hierbij alvast een paar fotootjes...

Zaterdag was de laatste dag van de Wak bo Kaya training. Leuk en leerzaam. De deelnemers moesten een stukje van de training voorbereiden en dan aan de groep geven. Heb ik niet gedaan, ik ben niet zo van het voor-de-groep-staan... Maar ik word ook geen trainer, ik ben alleen voor de informatie erbij geweest.
In het kader van 'media pakt je in', van de module Media, werden er drie mensen (waaronder ik) helemaal met kranten ingepakt. Heel fijn, met 33 graden... En de inkt gaf af dus we waren helemaal zwart. Na afloop van de training in zee gedoken en schoongespoeld :)
Zondagochtend regende het hier pijpenstelen, en het onweerde en bliksemde hevig. Onderweg naar de kerk zagen we al straten die blank stonden, en Ard vroeg of we met de auto of met de kano waren :p Het had gekund, het water stroomde als woeste rivieren langs de weg.
Ik heb begrepen dat het regenseizoen normaal gesproken pas in oktober begint, maar er is nu al aardig wat gevallen. Gelukkig hebben we geen last gehad van stroomuitval.
Vanmorgen heb ik weer geholpen bij Hebron, met huishoudelijke klussen. Dan heb je wel snel last van de warmte...

• 01 September 2011 - 17:08

Fenneke:

Hey Tessa,

Leuk om te lezen over al je belevenissen. Wordt wel een beetje jaloers als ik lees over stranden en palmbomen. Zo te lezen vermaak je je daar wel. Goed zo! Volgens mij kan je die vitamine D tabletjes beter nog een klein jaartje bewaren, als ik zie hoevaak de woorden zon en warmte in je verslagen voorkomen. (ha ha) Veel plezier daar!

• 09 September 2011 - 15:53

Pieter: