Kort maar krachtig - Reisverslag uit Gustavsfors, Zweden van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Kort maar krachtig - Reisverslag uit Gustavsfors, Zweden van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Kort maar krachtig

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 Augustus 2015 | Zweden, Gustavsfors

Het laatste verslag uit Zweden, morgen zullen we alweer in de bus stappen om terug te gaan naar Nederland.
Wat werk betreft ben ik daar erg blij mee, ik heb er eerlijk gezegd schoon genoeg van. Vooral op de punten communicatie, overleg en medewerking. Het is lang goed gegaan maar gisteren merkte ik echt dat mijn geduld op is. Gelukkig weet je niet alles van te voren, anders was ik misschien niet gegaan en had ik veel moois van Zweden gemist :-)
Het was ontzettend leuk om Pieter en Margreet hier te verwelkomen, we hebben het erg naar de zin gehad en leuke dingen gezien en gedaan. Hoewel hun terugreis niet zonder hindernissen was (autopech) zijn ze weer veilig thuis aangekomen.
Met Bernadette was het ook gezellig, die heeft hier lekker kunnen bijkomen, en ze bracht het zonnetje mee dus daar hebben we echt van genoten na al de regen die we gehad hebben hier.
De afgelopen dagen heb ik nog een aantal wandelingen gemaakt in de omgeving en genoten van de natuur en het prachtige landschap. Bij terugkomst nam ik dan een duik in het meer, om vervolgens lekker in de zon weer op te drogen. Heerlijk!

Over zo'n drie weken hoop ik terug te gaan naar Frankrijk om eerst nog een paar weken bij Jos en Anja in Relais du Chateau te gaan werken, en daarna ga ik naar Soulère, een biologische kaasboerderij in Sieuras, ook Zuid-Frankrijk, om het boerenleven te ontdekken!

Tot dan!

• 21 Augustus 2015 - 18:45

Heit:

We zullen je met open armen ontvangen! Wij denken nu nog niet aan jouw vertrek naar Frankrijk. Dat komt later wel ...