Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Tessa Houtman - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Tessa

30 Maart 2015 | Nederland, Zeewolde

Op woensdag 8 april gaat er een nieuw avontuur beginnen: 2,5 maand naar Zuid-Frankrijk voor vakantiewerk in de keuken van Le Relais du Chateau.
Hoewel ik het jammer vind dat mijn contract bij Restaurant Smakelijck in Putten niet is verlengd, heb ik veel zin om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen!
Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn belevenissen.
Als je nog in de maillijst staat maar geen updates meer wilt ontvangen, laat het me dan even weten!

www.relaisduchateau.com

Dus... voor wie nog een leuk vakantieadresje zoekt... :-)

• 31 Maart 2015 - 11:19

Heit:

Vind ik dit nou leuk? Voor jou wel, maar voor mezelf, zacht gezegd, wat minder, want ik denk dat ik je als lieve huisgenoot wel zal missen!

• 31 Maart 2015 - 14:54

Anja Van Kesteren:

Wat fantastisch voor je!
    Hoe is het met jouw Frans....ik vind het nogal een moeilijke taal namelijk!
    Erg jammer dat het contract in Putten niet is verlengs, maar dit is natuurlijk een geweldige uitdaging!
    Peter en ik gaan je volgen hoor!
    Heel veel liefs en suc6 van ons

• 31 Maart 2015 - 14:56

Anja De Boer:

Hoi Tessa, al weer een nieuwe uitdaging. Je bent ervaringsdeskundige nieuwe uitdagingen aangaan. We wensen je veel plezier in Frankrijk en hopen dat het op een keer leidt naar meer vastigheid. Warme groet uit Curaçao van Anja en Herman de Boer